majjaeriksson

Julen närmar sig med stormsteg

Kategori: Maja

Ja, det kan man lugnt säga. Om en vecka på dagen är julen här! Underbart. :) Tänkte bjuda på lite snart-jul bilder här nedan. Kolla och njut:







Mamma fick fina blommor på jobbet idag.

Nu är det fredagsmys. Jag har pluggat idag. Det har gått sådär. Men lite har jag fått ihop iallafall. Ska ta tag i det imorgon igen.

Vet ni vad Moa och jag ska göra på torsdag (dagen före julafton!)!? Vi ska byta julklappar. I Varamon. Vi möts liksom på vägen. Och så tar vi med varm chocklad och klär oss i vaaarma kläder och så tar jag med kameran osv. Det kommer bli såå mysigt och inte likt något annat julklappsbyte. Ni kan väl hålla tummarna för att det blir sketa soligt och inte föör kallt då på torsdag!?

Ta hand om er!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilka fina bilder!!! Jag längtar till på torsdag! :)

    2010-12-17 | 22:55:10
  • Freja säger:

    Fina julbilder!!

    2010-12-18 | 17:29:37

Kommentera inlägget här: