majjaeriksson

bäääää, hockey, plugg och spinning

Kategori: Maja

Mina damer och herrar, jag har nöjet att presentera.... SONNORPS-TARZAN:


Baggen i hagen alltså. Som förhoppningsvis ska se till så att vi får små söta lamm till våren!


Igår var jag på hockey med mina härliga syrror. Maif spelade mot Nittorp och det var så sjukt spännande så ni anar inte. Nittorp ledde med 6-5 och när det var 4 sekunder kvar lyckades Maif göra mål! Det blev förlängning för det får inte bli oavgjort och där lyckades Maif igen. Slutresultatet blev alltså 7-6 till Maif! Det var en jättespännande och rolig match.

Nu ska jag plugga lite så jag är redo inför imorgon då jag ska ge respons på en gruppkompis text. Spinning five o'clock! :)

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Fin Sonnorps tarzan är...

    2010-12-03 | 13:24:48
  • Moa säger:

    Vad fin han är! Det blir nog riktigt söta lamm! <3

    2010-12-03 | 13:44:30

Kommentera inlägget här: