majjaeriksson

att fotografera

Kategori: Maja

I våras tog jag studenten.
Den här terminen har jag läst/läser svenska.
Nästa termin blir det medie- och kommunikationsvetenskap.
Och till hösten där blir det foto på någon folkhögskola. Eller det är vad jag vill iallafall. Det är vad jag drömmer om. Jag ska söka till flera så att chanserna att komma in någonstans ökar. Jag vet inte när jag började intressera mig för foto eller var det kom ifrån. Men det har gått ganska fort. Idag älskar jag att fotografera. Jag kan nog sträcka mig så långt att jag kan säga: Det är det bästa jag vet. Jag gör det hellre än något annat. Många säger att jag är duktig på att fotografera och det kan jag väl delvis hålla med om. Jag har nog en liten fototalang där som verkligen vill ut. Men jag kan inte så mycket. Ni vet det här med slutartidar och dittan och dattan. Jag har aldrig tagit mig tid ich tålamod att förstå mig på det där. Men jag vill lära mig. Jag vill utvecklas och fotografera finare bilder. Jag hoppas såå att jag kommer in någonstans till hösten.
Det avslutar vi självklart med lite bilder:






Jag blir bara alldeles glad när jag får till en, enligt mig, bra bild.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Du är verkligen jätteduktig! Jag hoppas att du kommer in på en riktig bra fotoskola där du kan utveckla din talang! :) Bara skolan inte är så långt bort från mig såklart ;)

    2010-12-19 | 22:25:33
  • Freja säger:

    Ja, du är fenomenal med kameran i näven! Lite slutartidskunskap och så, sen blir du nästa Hasselblad:D

    2010-12-20 | 12:54:50

Kommentera inlägget här: