majjaeriksson

och så var plugget igång

Kategori: Maja


En liten vatten bild igen. :)

Halloj. Idag är jag bara hemma. Fast jag ska plugga lite inför imorgon. Jag och Malin bestämde att vi skulle diskutera lite om vårat grupparbete imorgon efter att vi har slutat och då vill man ju vara lite förberedd och så. :) Annars är det två föreläsningar som gäller imorgon;

10.15-11 - "Skiljetecken som orsakar död, förändrat religioner, väckt och släckt kärlek" - Dramatisk titel det där, det blir spännande!

11.15-12 - "Att sätta punkt" - Jag tror att den skulle handla om barns skrivande, hur de får lära sig att sätta punkt i skrift fast inte i tal, eller något liknande.

Och sen efter det ska alltså Malin och jag snacka ihop oss lite, det blir nog bra tror jag. :)

Men nu ska jag kolla in lite tågtider till imorgon. Jag har ju månadskort nu, så jag kan åka hur mycket jag vill och vilka tider jag vill. Det känns bra att inte behöva bestämma dagen innan vilken tid man ska åka hem nästa dag.

Vi hörs, fortsätt gärna att kolla in här! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Spännande spännande! låter som du har hittat en kul kurs! Gillar dina vattenbilder också, kul att du delar med dej av dem här på din fina blogg:D

    2010-08-31 | 18:23:29
  • Moa säger:

    Gud vilka fiina bilder!!!!

    Jag undrar faktiskt över dessa föreläsningar, men jag tycker att dom verkar roliga! :)

    Men en till sak måste jag bara undra: har dom andra kursdeltagarna dykt upp än eller är de fortfarande spårlöst försvunna!!?? :o

    2010-09-01 | 11:44:09

Kommentera inlägget här: