majjaeriksson

bra kväll igår + måskrock

Kategori: Maja

Jag fotade tyvärr inget igår men jag hade en bra kväll. :) Nästa gång jag ser Kajsa och Lovisa ska vi åka till Tom Tits med Tobbe och Robin, det blir roligt.

Jag läste nyss på aftonbladet.se och ni vet ju hur det är, man kan mötas av alla möjliga knasiga rubriker där. Idag fångade denna mitt intresse: "Daniel knockades av mås". Man bara måste ju läsa vidare eller hur!? "Snacka om krock! När Daniel Aspdahl, 21, åkte karusell i blixtfart knockades han – av en mås. Daniel förlorade medvetandet."
Egentligen är det väldigt okul, men ni måste ju hålla med om att man ser lite bilder framför sig och fnissar lite för sig själv. ;) Hihi.

Ha en bra dag!

Vi höres.

Maja.

Kommentarer

  • L säger:

    men maja! tom tits ligger typ 15 minuter från där jag bor (med pendeln azzååå) :D :D :D

    2010-08-09 | 17:08:21
  • Moa säger:

    HAHAHA!!!! Men måsen då?! Den måste ju typ dött!! :(

    2010-08-12 | 19:39:32

Kommentera inlägget här: