majjaeriksson

almost ready

Kategori: Maja

Klockan är nu snart två och nästan allt är klart inför min resa imorgon. Jag har växlat pengar, jag har bokat flygbuss, jag har checkat in, jag har köpt present till Jasmin med familj och jag tror att jag har läget under kontroll. Jag har dock inte packat än. Men jag har planerat och väskan ligger öppen där uppe, redo att fyllas. Det känns bra, det här. Det är viktigt att jag har koll på läget för jag blir lätt stressad och nervös och då är det bra att vara klar innan läggdags. Så, jag ska försöka att få allt packat och allt klart, innan det blir kväll.

Imorgon åker vi alltså. Från Linköping klockan 7.15 och från Skavsta 10.30. Det kommer nog bli en bra vecka, hoppas jag. Vi får se om vi hörs under veckan, annars hörs vi nästa måndag.

Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka härliga inlägg här nedan! Hoppas att du får det bra i Tyskland, jag tror det blir kalaskul! Nu känner du ju Jasmine också, så du vet ju lite vart du hamnar, i goda händer:) Ha en bra resa!

    2010-04-25 | 19:06:14
  • Anonym säger:

    Det kommer bli toppen! Är så stolt att du tog dig mod och var med på detta utbyte, jag hade nog inte vågat.. Ha det bra syrran! Kram

    2010-04-25 | 19:56:41
  • Moa säger:

    Ha det så bra nu Maja!! Jag tror att det blir kul :) Jasmine verkade ju trevlig och jag tror att ni kommer få göra mycket roliga saker! Ha det så bra, jag saknar dig redan!

    2010-04-25 | 21:16:20
  • mormor säger:

    Lycka till på din resa! Jag tror det blir jättebra.



    Kram mormor

    2010-04-26 | 10:32:50
  • faster säger:

    Känner på mej att det blir så bra....värre för oss här hemma som kommer sakna ditt bloggande!!!km

    2010-04-27 | 15:45:59

Kommentera inlägget här: