majjaeriksson

I'm a live

Kategori: Maja

Hej hopp och hejsan, här kommer ett litet inlägg så att ni vet att jag lever.
Jag lever! Min tyska vän, Jasmin, är i detta nu i stan med några andra tyskar och några andra svenskar. Och här sitter jag, i skolan. Tyskarna är med på de flesta lektioner, motvilligt. De förstår knappast någon svenska, så det är inte så himla roligt för de att sitta med på lektionerna. Men så är livet. Annars då? Jo det går bra. Jag pratar lite för mycket engelska och lite för lite tyska, men jag försöker. I eftermiddag ska vi åka till Omberg, vi ska grilla där. Det blir nog bra hoppas jag. Jag ska ta med kameran och förhoppningsvis knäpper jag några bilder.

Hoppas att allt är bra med er!

Vi hörs snart igen!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Låter bra Maja! Vad mysigt med Omberg... Grattis i efterskott också, hoppas din födelsedag var bra!!

    2010-04-15 | 13:14:25

Kommentera inlägget här: