majjaeriksson

Dittan och dattan

Kategori: Maja

Det va värst vad det va många som hade tittat in här idag. Det gillas! Och tack för era kommentarer och som svar till Tilda kan jag säga att det är köpt på Åhlens i Ikanohuset, men det är en vaxduk fast inte den glansiga typen. :)

Nu är det kväll och tillochmed jag kan nästan säga att lovet är över för den här gången. ;) Tråkigt men sant. En rolig vecka väntar dock. Med tyskbesök och mycket roliga aktiviteter på det. Det ser jag framemot. Självklart är jag nervös, men jag har ändå en bra känsla i magen. Jag tror att jag kommer vara glad och nöjd när jag sitter är om en vecka. Och så blir det ju Tyskland den 26:e april, det blir grejer det! :)

Nu ska jag sitta här och mysa med bloggar och annat. Imorgon är det skola från klockan 10.10 som gäller. Det blir att ta cykeln då. Klockan 18.50 ska vi hämta Jasmin inne i Linköping. Vi får se hur det blir med bloggandet i veckan. Vi har ju som sagt mycket roliga aktiviteter inplanerade och när vi inte har det vet jag inte om det blir så mycket bloggtid. Kanske hörs vi varje dag eller en dag eller ingen. Den som lever får se helt enkelt.

Vi hörs snart!

Maja.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Jag är mycket nervös!

    Hoppas veckan blir rolig! :)

    2010-04-11 | 22:25:17
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se/
  • Freja säger:

    Låter ju jätteskoj! Jag tror att ni får det kul, du och Jasmine, det blir nog minnen för livet det;)

    2010-04-12 | 16:21:01
  • Tilda säger:

    aha, då får jag kanske ta mig en tripp till linköping ;)

    2010-04-12 | 21:19:42

Kommentera inlägget här: