majjaeriksson

Småland

Kategori: Maja

Tänkte slänga in ett litet inlägg från Växjö, för att göra min blogg lite mer exotiskt, haha. Mamma, pappa och Lisa är ute i stallet, jag, Ellen och Matheus är kvar i lägenheten. Vi spelade bowling tidigare, det var kul. Dock vann jag inte, men jag tror jag kom trea av sex, efter Matheus och pappa. Till kvällsmat blir det kebabtallrik idag, mumma! Imorgon drar vi över till Skåne, där Lisas tävling ska äga rum. Det blir att gå upp före sex imorgon bitti, kul att man får mer sovmorgon när det är vardag och skola alltså, haha.

Fina smålänningen Viggo:


Nej, det får vara allt för nu, hoppas att ni har en lika bra helg som jag har!

Maja.

Kommentarer

  • Lille säger:

    låter väldigt trevligt:D

    och ja idrottsdagen var kul, jag gillar ju friluftsliv :D:)

    2009-09-26 | 22:09:36
  • mormor säger:

    Vad trevligt det låter! Hoppas äventyret till Skåne har varit trevligt.

    mormor

    2009-09-27 | 18:38:09

Kommentera inlägget här: