majjaeriksson

Helg? Ja, tack!

Kategori: Maja

Imorgon är det äntligen fredag. Tiden går fort, men lektionerna i skolan är rätt tråkiga för tillfället. Så att det blir helg imorgon känns mycket bra. Imorgon kväll ska jag till Lovisa, vilket jag ser framemot, att Kajsa inte kan infinna sig där är dock ett stort minus! Lördag-söndag blir det Växjö och dessutom Skåne. Lisa ska nämligen tävla i Skåne på söndag. En bra helg att se framemot med andra ord! :) Jag skulle bli förvånad om ni inte får njuta av lite bilder från helgen sen, det kan jag nästan lova, men bara nästan.

Avslutningen i 9:an: Lovisa, Matilda, Kajsa och jag.

Det var ett tag sen nu!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Ha en bra helg o hälsa stora syrran o hoppas ni får det bra där.km

    2009-09-25 | 13:58:47

Kommentera inlägget här: