majjaeriksson

Draget är i full gång

Kategori: Maja

Nu har draget dragit igång, trevligt trevligt. Idag var vi i samhäll indianer och naturarna var kannibaler. Allt jag har att säga om spexen är att samhälls ägde och naturarnas sög, det är fakta! Imorgon ska vi vara militärer och natur Star wars, det blir kul att se. :) Här kommer lite bilder från idag:

Samhälls-spexet:




Indianen Maria:


Idag när jag kom hem så hade baggarna rymt. Jag fick lite smått panik och visste inte vad jag skulle göra, jag menar, de stångas ju ibland! Men tillslut med hjälp av lite havre fick jag in de i ladugården, så nu får de vara inlåsta där tills att mor och far kommer hem efter fyra, rätt åt de, baggarna alltså!

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra jobbat syrran! Visste att du hade lite bonde i blodet du också =) Kram

    2009-09-30 | 11:04:52
  • Moa säger:

    Wow! det var bra gjort! Indianen i dig fick komma fram på riktigt alltså! (fast indianer kanske inte hade får...) Men visst ägde vi spexet alltså! Det var så himla kul!! :D

    2009-10-03 | 17:22:07

Kommentera inlägget här: