majjaeriksson

Djup

Kategori: Maja

Jag känner mig djup ikväll. Ni vet, eller så är det bara jag, efter man har sett någon film så kan man bli alldeles djup. Ellen och jag såg en film nyss, jag vet inte om den var så väldigt jätte djup egentligen, men jag blev lite djup av den. Den handlade iallafall om en familj, många olika, vissa underliga, individer, alla med olika drömmar och visioner. Familjen hade sina dispyter och diskussioner, men det slutade fint. Och framför allt, resan de gick igenom tillsammans blev till något fint. Filmer har en tendens att göra mig djup och jag gillar det. Det är mysigt att sitta här och vara lite djup. Jag tänker på stora val i livet, jag tänker på min underbara familj, min fina släkt och mina härliga vänner. Jag funderar på om jag gör rätt eller vad jag skulle kunna göra annorlunda här i livet. Jag blir djup helt enkelt.

I morgon börjar en ny vecka.

Maja.

Kommentarer

  • Lille säger:

    saaant, filmer kan verkligen få en att tänka till lite extra :)! vilken film såg ni?

    2009-09-14 | 17:49:39
  • Maja säger:

    little miss sunshine heter den :)

    2009-09-14 | 17:56:12
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Moa säger:

    Härligt! ;)

    2009-09-15 | 14:41:59

Kommentera inlägget här: