majjaeriksson

090901

Kategori: Maja

När det är 090909, nästa onsdag alltså, måste man fira med något. Det har jag och Anneli bestämt. :)

Idag var jag hos tandläkaren. Jag måste ha slagit rekordtid i tandläkarstolen, jag hann knappt lägga ner huvudet på det lagom sköna underlaget innan jag skulle resa mig och gå igen. Jag hann knappt gapa innan det var dax att stänga igen kakhålet. Det såg bra ut fick jag veta iallafall, sen fick jag en ny tid. Jag skulle komma tillbaka redan på fredag sa hon, och då var det dax att ta bort tandställningen som pryder min mun. "Det blir väl bra tänkte jag", men när jag kom hem hade jag fått ett brev om skolfotografering som tydligen ska ske på torsdag eller fredag. Då blev jag lite smått bekymrad och höll alla tummar jag hade för att jag inte fotografen skulle dyka upp på samma tid som jag var tvungen att vara hos tandis, kul att missa det sista skolkortet när man inte missat ett sådant under hela skoltiden. Men... jag behövde inte bekymra mig över det länge för någon timme efter det ringde tandläkaren och ville ändra min tid 2 veckor framåt. Så: Den 18:e september ryker rälsen!

Idag har vi ätit kräftor här hemma, jag äter dock bara klorna, men det var mumma!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Trevligt att läsa och titta på din blogg som vanligt!

    BRA foton!



    Mormor

    2009-09-01 | 22:22:39
  • mormor säger:

    Härlig blogg, härliga bilder, jag har läst och tittat från de sista dagarna. Vilka barnbarn.

    Stolt mormor

    2009-09-01 | 22:33:17
  • Moa säger:

    Jaa men det måste firas såklart!!:D

    Hi hi!! Det där låter som typiska tandläkarbesök, känner igen det där! Men vad skönt att bli av med tandställningen!:)

    2009-09-02 | 21:47:31

Kommentera inlägget här: