majjaeriksson

Glad

Kategori: Maja

Känner mig glad idag. Så där glad för ingenting, ni vet. Man känner sig inte orolig för någonting, man har inga negativa tankar och man har saker att se framemot. Det är helt enkelt lätt att ta sig igenom dagen med ett leende på läpparna.

Det gick bra på körlektionen igår. Jag var otroligt nervös, men det gick helt okej. Det var framför allt en stor lättnad att ha den första lektionen avklarad! Nästa körlektion är inbokad till måndag redan, nu kör vi!

Slutar tidigt idag. Jag har tänkt att jag ska beställa foton, äta hemmagjord hallonglass och så ska jag plugga. Det känns som en bra eftermiddag. :)

Take care.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härligt att höra! Är Maja glad är också Moa glad vet du! :) Kul att det gick bra att köra, nu är vi äntligen igång!!:)

    2009-10-22 | 15:47:38
  • Sara säger:

    Maja - Du fina! Jag blir så otroligt glad, så otroligt glad över dina ord. Tack för att du berörs av mina texter - tro mig, det inspirerar och peppar mig att fortsätta skriva. Inlägg lite då och då kommer definitivt poppa in, så keep on looking :D Ta hand om dig nu. Kram

    2009-10-22 | 16:08:06
    Bloggadress: http://noten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: