majjaeriksson

091004

Kategori: Maja

Hejsan!

Imorse var pappa, Ellen och jag uppe i Blommedal för att tillsammans med Töjje ta upp kräftburar som vi la i igår kväll.

Solen på väg upp:


Vi fick ett få-(väldigt få)tal kräftor, här är jag med en, vi kan kalla honom Urban:


Vi har även varit inne i Linköping idag. Laget som Matheus tränar i Växjö mötte Linköping idag. Växjö förlorade tyvärr med 8-1, men siffrorna är inte riktigt rättvisa måste jag säga, 5-1 hade varit mer rätt. Det var kul att se på hockey iallafall. :)


Jag tyckte det var gulligt att isbilden såg ut som en buss. ;)


Just nu håller Ellen (och lite jag) på att baka bröd.


Hoppas att resultatet blir gott. :)

Vad ofta det rullar in inlägg nu för tiden, måste säga att jag gillar't starkt. Sen att ni är några som läser och kommenterar gör ju det hela ännu roligare. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Hallå där, nu förstår jag varför vår bil stått i garaget, du har ju haft så mycket att göra så du inte hunnit med att övningsköra. Får bli en annan gång,



    Mormor

    2009-10-04 | 23:21:45
  • Freja säger:

    Vad mysigt du verkar ha det. Måste säga att jag saknar en syster att baka bröd med, såna är bra att ha eller hur!? Urban var en skön krabat, hörde att fångsten var lite liten, men det gör ju ingenting:) Hörde också att ni har anmält er på körskolan nu, lycka till brudar (snart får man väl kalla er rallybrudar;))Må gott Maja!

    2009-10-05 | 20:25:37
  • Moa säger:

    Härligt!! måste tyvärr meddela att Urban är död, han dog vid kokningen...

    2009-10-05 | 22:36:29

Kommentera inlägget här: