majjaeriksson

My best friend

Kategori: Maja

Min bästa vän har varit här idag.

Vi var duktiga och pluggade:




Plötsligt (efter att "någon" lagt en bit papper i ljuset) så hände en olycka!


Det var coolt först, men sen blev det läskigt på riktigt och det var då kastrullen kom fram.


Jag och Moa

I bakgrunden: ett öppet fönster p.g.a. den stank som eldsvådan orsakade.

Tack för dagen Moa!

Härligt med lite bilder va!?
Tack för alla kommentarer om mitt tal, det värmer verkligen.

Imorgon ska jag plugga lite matte och övningsköra.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Heej! Tack själv kompis, det var jättemysigt och kul tycker jag! Det här borde vi göra oftare, det är så tråkigt att plugga, men med dig är visst allt kul! :) Synd med eldsvådan alltså, men tur att vi var sååå bra på att släcka eld, det kunde sluta illa annars!! hihi!

    2009-11-15 | 18:26:51
  • Freja säger:

    Vilka brandmän ni är... Skönt att ni överlevde och inte brann upp! Inte visste jag att plugg kan leda till eldsvåda!? Ni e la goa eller!?

    Kram från Göteborg:)

    2009-11-15 | 22:11:01

Kommentera inlägget här: