majjaeriksson

Måndag

Kategori: Maja

Känner mig rätt trött. Det har varit en hård dag. Hjärnan har haft fullt upp hela dagen, först skola och sen körkortsteori. Men men, man ska väl känna att man lever, eller hur!? Annars har jag inte så mycket att dela med mig av, jag uppdaterar ju så ofta här numera så ni vet ju vad jag hittat på de senaste dagarna. Det jag känner just nu, som ni kanske inte vet, är att jag längtar till julafton. Nästan som ett litet barn tänker jag på och ser fram emot traditionen och imorgon är det en månad kvar. Nedräkning! En dag ska jag berätta för er hur julafton ser ut för min del. Jag tycker det är lite mysigt det där, att prata om hur man firar jul och höra hur andra har det. Det kan ju vara så olika i olika familjer. Men som sagt, det tar vi en annan gång, så att ni har något att se fram emot! ;)

Vi höres när vi höres!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: