majjaeriksson

Hard day

Kategori: Maja

Det är dagar som idag som man inte gillar att heta Maja Charlotta. Det var lång skoldag, körkortsteori och sen hårdplugg. Historiearbetet ska ju vara klart imorgon och när denna dag började var jag långt ifrån klar. Nu, klockan  22.25, är jag typ klar. Jag är väl klar med inte nöjd. Jag förstår inte varför jag inte jobbat mer med det här tidigare, vi har ju haft långt tid på oss! Usch och fy, är besviken på mig själv och arbetet. Känns inte bra. Vet inte ens varför jag skriver här nu när jag skulle kunna plugga mer, men jag orkar inte. Ge mig jullov!

Maja.

Kommentarer

  • Lille säger:

    det blir bra

    <3

    2009-12-01 | 17:34:20
  • Anonym säger:

    Känner igen det där! Men om jag känner dig rätt blev nog arbetet bra ändå! ;) Och snart är det ju jullov så håll ut!! <3

    2009-12-02 | 19:45:23

Kommentera inlägget här: