majjaeriksson

Den 22 maj 2009

Kategori: Maja

Dagen idag har bestått av städa, plugga, banken och Kajsa. En bra dag! :)

Ja, jag gillar att skriva här i bloggen. Men frågan är om läsa andras bloggar är härligare ändå alltså!? Ibland har man inget att skriva, eller har massor att skriva men känner inte för att dela med sig av det. Då kan det vara så härligt att bara läsa det någon annan har att dela med sig av. Jag har lagt till flera bloggar som mina favoriter. Vissa vars "författare" jag känner, andra vet jag bara vilka de är och de som hör till den tredje sorten skriver bara allmänt bra eller intressant. Jag tycker att det är mysigt att läsa om andras liv. Få en inblick i någons liv och kanske få inspiration både till mitt eget skrivande och mitt eget liv, det känns bra liksom. 

Imorron bär det av till Växjö.

Gonatt.

Maja.  

Kommentarer

  • Maud Johnsson säger:

    Hallå!



    Hoppas resán till Växjö blev trevlig. Nu har du väl mycket att fixa, när du ska ta hand om Antonia.





    Mormor

    2009-05-25 | 10:50:04

Kommentera inlägget här: