majjaeriksson

It's just make me feel good

Kategori: Maja

Kvällen igår blev lyckad. Jag, Kajsa och Lollo åt på resturang och sen var vi hos Kajsa efteråt. Vi åt kyckling, wokade grönsaker och cashewnötter och till efterrätt blev det friterad glass. Det var gott. Det enda som kan ge ett minus till kvällen är att Kajsa är lite tappad när det gäller att räkna pengar, haha. ;) När vi satt på resturangen kom jag på mig själv med att le. Jag bara njöt av sällskapet för där satt jag med världens bästa vänner. De finns alltid där och allt känns bara bra när jag är där de är. Jag älskar mina vänner. <3

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Det var en härlig kväll, tappad var jag men det blev ju bra tillslut, haha! älskar er! <3

    2009-03-22 | 12:31:58
  • Maja säger:

    <3<3<3

    2009-03-22 | 14:21:45
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: