majjaeriksson

Helg

Kategori: Maja

Nej kanske ni tänker, man får helg på fredagen. Men nej säger jag, för jag har inga lektioner imorron. Och nu har jag slutat för dagen. Var bara tvungen att samla lite krafter här i mediateket innan jag cyklar hemåt. Det är jobbigt att cykla när det blåser, säger jag, med risk för att låta väääldigt lat, vilket jag iochförsig är.

Fick ett sms från Anneli nyss, hon är nämligen i Tunisien. Hon hade det bra skrev hon. Skulle gå och bada och sola den lyckosten. ;) Men kul att höra att hon har det bra. :)

Måndag och tisdag kvar i skolan, sen avslutning onsdag och därmed trevlig sommar! Jag tror sommaren -09 kommer bli en riktigt bra sommar. Sommaren -07 toppar min lista hitills men jag känner på mig att denna sommar kommer gasa och tuta om med hästlängder!

Maja.

Kommentarer

  • MOA säger:

    Gött! Vi satsar allt på en super duper sommar:D!!

    2009-06-04 | 15:39:55

Kommentera inlägget här: