majjaeriksson

I'm back

Kategori: Maja

Så sant som det är sagt: Jag är tillbaka, hemma i Motala, Sverige. För dig som hare missat det har jag befunnit mig i Javea, Spanien i två veckor. Jag har haft två underbara veckor. Den första tillsammans med Moa, Karin, Töjje, Freja, John, Stewe, Victor och Rose-Marie. Karin, Freja och John  åkte hem efter en vecka, medans vi andra stannade i två veckor. Vädret har varit underbart, ibland föör varmt, för att klaga på något liksom. ;) Vi hade en termometer som låg mitt i solen på altanen och en dag var den uppe vid max, 50 grader, coolt.

Vad har vi gjort då? Badat, solat, ätit gott, haft kul, slappat i största allmänhet. Jag ska lägga upp lite bilder här så får ni ser det mer bildligt. Men jag kan säga att jag verkligen har haft det super bra, jag måste tacka alla för att jag fick följa med många, många gånger!











Det får vara allt för nu, kanske dyker upp fler bilder nån gång. :)

Maja

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    åhååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

    2009-07-04 | 23:31:51
  • Moa säger:

    Tack för att du följde med!! Det har vart superduperkul tycker jag!!!<3 :D

    2009-07-05 | 10:39:27
  • faster säger:

    Välkommen hem!ser att ni haft det gött!

    2009-07-05 | 23:02:07
  • Töjje säger:

    Tja Maja!

    Kul blogg du har. Gillar Spanienbilderna och tycker att vi hade jättekul när vi var där, särskilt roligt att du var med oss.

    Hoppas vi får en chans att dra till Spanien ihop någon mer gång och då tycker jag att det ska vara mer glass och bad i havet och äta på restauranger.

    Kom och hälsa på nogon dag, då kan vi åka motorcykel på bakhjulet!

    Hälsn. Töjje

    2009-07-18 | 13:02:42
  • Freja säger:

    Hej Maja!

    Tack för att du förgyllde vår resa! Ni är goa du o Moa! Kramar

    2009-07-18 | 13:14:29

Kommentera inlägget här: