majjaeriksson

Fly, fly away

Kategori: Maja

Lollo åkte precis hem. Har spenderat dagen så här långt med henne. Vi började med en fika på stan, gick sedan där en runda för att efter det åka hem till mig. Vi hälsade på katter, kaniner och en sköldpadda, åt sedan lite och kollade sedan på gamla bilder. Vi kom båda överens om att vi måste ta mer kort, det är så himla roligt att ha. Så fort man kollar på bilder så bubblar minnen upp i huvudet, det är härligt! Men nu har Lollo som sagt åkt hem och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det ösregnar ute, har regnat hela dagen. Jag vill att det fina vädret ska komma tillbaka. Jag kom på idag att jag inte har badat i Sverige i år än, och det är den 11 juli idag, skandal!
Jag måste nog skapa en soldans!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    ja snälla snälla Maja dansa en soldans!!!!km

    2009-07-11 | 19:09:36

Kommentera inlägget här: