majjaeriksson

Tisdag

Kategori: Maja

Har spenderat lite härlig tid med Lovisa. Vi träffades på stan och åt pizza/kebabtallrik och så satt vi där och prata läääänge. Sen gick vi omkring på stan en liten stund och sen fick jag skjuts hem. Ibland glömmer jag hur lika vi är, men idag blev jag påmind. Hihi. Tack för skjutsen igen och tack för dagen!<3

Nu ska jag nörda runt lite på nätet. Framåt kvällen kommer Lisa och Matheus hem. De lär väl vara lagom bruna efter att ha varit i Thailand sen lucia eller vad det är. Det blir kul att träffa de igen.

Imorgon bitti är det körlektion. Känns ju kul, eller inte. Men oddsen att det går sämre än förra gången är inte så höga - det är ju positivt!

Ha de.

Maja. 

Kommentarer

  • Moa säger:

    Låter som en bra dag! :) Lycka till på körlektionen, det går nog kanoners tror jag!! KRAM

    2009-12-29 | 20:47:51
  • Lollo säger:

    Tack för en trevlig lunch! Du är bäst! <3

    2009-12-29 | 23:34:31

Kommentera inlägget här: