majjaeriksson

Hej då Tove!

Kategori: Maja

Tove åkte ut ur idol, jag blev lite förvånad, trodde Calle skulle åka. Men det blir nog en bra final. :)

Jag har lite ont i halsen idag. Jag tror att det är en liten chockreaktion på kylan som drabbat oss denna vecka. Hoppas att det inte blir värre bara, halsontet alltså, och kylan med för den delen.

Imorgon blir det lite firande för mamma klockan tre. Jag sa till mamma att vecka mig tio i tre. "Då städar jag på fem minuter och duschar på fem." Haha, härlig tidsoptimist jag är va!? Nej vars, oddsen för att jag skulle sova till tio i tre är knappt befintliga, med tanke på att mitt rekord är typ 10.40. Och det är väl bra egentligen, för jag har en del att städa och jag skulle behöva få in lite pluggtid innan tre med.

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sv: tack fina du för din snälla kommentar! den värmde allt! och jag tror idolfinalen kommer bli GRYM! första gången jag ser fram emot en idolfinal! haha.

    2009-12-04 | 23:39:42
    Bloggadress: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: