majjaeriksson

Frisören du

Kategori: Maja

Jag var hos frisan och klippte mig idag. Det behövdes kan jag säga, jag såg ut som en hippie innan. Det är lite jobbigt att klippa sig tycker jag. Jag gillar inte det där att sitta och ha min spegelbild framför mig, jag vet inte vart jag ska kolla liksom. ;) Det låter ju helknäppt, men så är det ju Maja Charlotta vi pratar om också. Det är också lite läskigt att se hur håret faller ner och liksom täcker golvet. Då tänker jag: "Tänker hon lämna något hår kvar på mitt huvud eller?" Men med min kaluffs är det inget att oroa sig för egentligen, det finns så det räcker till andra med om det skulle behövas. Haha. Jag kanske skulle ta och samla ihop mitt avklippta hår nästa gång och sälja till någon som är i behov av en peruk. Nej, det låter rätt äckligt.

Nu ska jag ...... ehh, jag vet inte.

Men ha det bra.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: