majjaeriksson

1 timme och 20 minuter

Kategori: Maja

Just nu är jag hemma, jag har lagat laxsås och pasta och ätit det och nu sitter jag här. Fast det är inte helg för mig än, det är ju det här med tyskan va... Jag ska cykla mot skolan om lite mer än en timme igen, Yey! Or not. Jag, som såklart tycker lite synd om mig själv fast jag har gjort detta val helt själv, har räknat ut att det blir 1 timme och 20 minuters cykling för mig idag. 20 minuter per sträcka. Till skolan i morse, hem från skolan efter elva, tillbaka till skolan till tjugo i tre och tillbaka hem efter halv fyra. Jaa, bra träning i vardagen kan man säga. Ikväll ska jag äta chokladpudding iallafall, med mycket grädde, för det tycker jag att jag är värd!

Nu lyssnar jag på Maia Hirasawa på Spotify, hon är min idol idag. :)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Oj oj, vilken kämpig dag! Tycker absolut att du är värd chokladpudding efter det!!:D

    2009-08-31 | 20:14:28

Kommentera inlägget här: