majjaeriksson

Well, okey

Kategori: Maja

Hur gick engelskan idag undrar du hoppas jag!? Jo tack, det gick nog skapligt tror jag. Det jag skrev kändes rätt bra med liksom innehåll, ordförråd och grammatik och sånt, MEN den stora frågan är om jag höll mig till titeln och frågorna... hmm, ja, det återstår och se. Efter engelskaprovet var det historia och sen var det lunch. Efter lunch var det tyska och sen var det slut på skoldagen. Härligt. Engelskaläraren tyckte inte att vi behövde ha engelska på eftermiddagen när vi hade haft prov, det var snällt. :)

Idag på matsedeln har vi ett nytt recpet igen. Det är faktiskt lite kul, säger jag, med risk för att låta som en pensionär. Det är Apelsinkyckling som ska tillagas idag, får se hur det smakar. :)

Just det, en trevlig idé som min mormor kom på för ett tag sen kan jag berätta om. Jo, hon vet ju att jag gillar att skriva och då tyckte hon att jag kunde skriva om min gammelmormor. Inte här i bloggen alltså, utan typ som en bok. Mormor har tydligen massa papper om min gammelmormors liv. Så det har jag tänkt att göra faktiskt, det ska bli som ett litet projekt för mig, kommer bli kul. :)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Hallå!



    Trevligt som vanligt med din blogg. Bra att engelskan funkade.

    Pappren på väg (om Brita alltså)



    Mormor

    2009-04-28 | 18:20:56
  • kompisMOA säger:

    WOW! Vad kul det tycker jag verkligen du ska göra, du skriver ju så himla bra din lilla groda!!:D

    Kul att engelskan gick bra med!!

    2009-04-29 | 14:07:32

Kommentera inlägget här: