majjaeriksson

Life is easy if you were a smile

Kategori: Maja

Igår var det en bra dag. Skola ett tag. Sen melodifestival i sporthallen. Fast den var inte såå rolig tycker jag. Det blev mest segt och fel låt vann enligt mig. Efter den musikupplevelsen vandrade jag in till stan med Anneli, Maria och Moa. När vi kom till stan försvann Moa åt ett håll och vi andra tre gick till Lilla hem och tog oss en fika. För min del blev det En dubbel råg med ost, en chokladboll och en hallon-blåbär Mer. Det satt fint. Och vet ni. Jag fick fina presenter av de där härliga filurerna också, Tack!<3 Hemmakväll blev det sen. Ellen filmade när jag larvade mig och sjöng. Vi såg på VÄNNER, Så Ska Det Låta och Carina Berg flyttar in. Jag gillar fredags kvällar. Då har man hela helgen framför sig...

Idag kommer bli en bra dag. Jag har det på känn där nere i maggropen. Mitt på dagen kommer mormor hit, hon är ibland hundvakt åt en liten gullig hund och på något konstigt vis har min familj sett den två gånger, och jag nada. Men idag ska jag få träffa den lille. Efter alla lovord jag har hört om den lille voffsingen så är nu mina förväntningar på topp, hihi. ;)

Ikväll kommer Moa.<3 Hon ska sova över. Om det är fint väder imorron ska vi ha picknick inne i Staffis, på bryggan. Jag hoppas på fint väder!

Jag saknar Kajsa.

Maja.

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Åå jag saknar dej också! :( <3

    2009-04-18 | 23:39:48
  • Maja säger:

    <3!

    2009-04-19 | 17:17:30
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: