majjaeriksson

Home again

Kategori: Maja

Japp, hemma från London. Vi har haft det jätte bra. Hade ju kunnat skriva hur mycket som helst om den härliga resan, men för att spara på min energi och kanske även eran så tänkte jag sammanfatta med lite ord bara... Så, så här beskriver jag Londonresan 090404-090407 - Tunnelbana, dubbeldäckare, promenader, Hyde Park, London Eye, Big Ben, Båttur, Madame Tussauds vaxkabinett, Greenwich, kartläsning, Hotell The Blakemore, Musikalen Grease, inget regn, fotsvett, Harrods, godis och en jobbig kille som hoppade in framför kameran när jag tog kort och som sedan försökte prata med oss fast vi inte fatta vad han sa (lite obehagligt var det). Jag har alldeles säkert glömt en hel massa nu, men så får det tyvärr vara. Här nedan kommer lite bilder som kanske kan ge lite mer info om en härlig resa. :)

Imorron fortsätter lovet och det stora äventyret. ;)

Maja.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: