majjaeriksson

Here I'm, looking back

Kategori: Maja

Nej, nu kollar vi framåt. Det är faktiskt mycket roligare så, även fast det är fint med minnen också. :) Jag älskar att ha saker att se framemot, på något sätt är det det jag lever för, men så kanske det är för alla!? Det jag sitter här och ser framemot nu närmast är att Kajsa och Lovisa kommer hit imorron kväll. :) Det ska bli trevligt. Känns om det var länge sen jag träffade de.
 
Det är mycket plugg nu de närmaste veckorna. I alla ämnen är det något som är på gång, det liksom smyger sig sakta på en och man vet att det närmar sig, men plötsligt är det såå nära, " Det kan väl inte vara redan??" Hemskt.

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Jag önskar dig en trevlig kväll med dina vänner, men kommer att sakna dig hos mig.Mormor

    2009-04-23 | 22:35:09
  • Maja säger:

    Tack och detsamma! Grattis på födelsedagen! :)

    2009-04-24 | 08:27:29
    Bloggadress: http://majjaeríksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: