majjaeriksson

Feel free

Kategori: Maja

Då var det lov, oh yees! Ska egentligen sluta 15.20 på fredagar, men med lite finurlighet och vilja lyckades schemat förändras. Sista lektionen var inställd. På den näst näst sista lektionen skulle vi bara jobba själva, så vi flyttade den näst sista lektionen till den näst näst sista, haha. Ni behöver inte fatta det där. ;) Men vi slutade två timmar och tio minuter tidigare iallafall. :)

Nu hade jag tänkt att kolla upp vilka kläder jag ska ha med mig till England, eftersom jag såklart inte gjorde det igår...

Sen tänkte jag bara ta det lite lugnt, kanske gå ut och klappa på lammen lite. (Som för övrigt har utökats till 6 lamm nu.<3), kolla lite på tv, läsa kanske... vi får se helt enkelt. :)

Klockan halv sju ikväll ska jag till Kajsa, det ska bli trevligt. Kommer nog dock inte stanna där såå länge eftersom vi ska åka hemifrån klockan sex imorronbitti.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: